فروشگاه اینترنتی آبگوشت

فروشگاه اینترنتی آبگوشت

فروشگاه اینترنتی آبگوشت

فروشگاه اینترنتی آبگوشت

فروشگاه اینترنتی آبگوشت

لوبیا سفید برای مردان

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ق.ظ

لوبیا سفید برای مردان

محققان دریافته اند که خوردن لوبیای سفید به انسان ها کمک می کند تا طولانی تر زندگی کنند. محققان دانشگاه کیل، آلمان دریافتند که پروتئین موجود در دانه های سفید، طول عمر مردان، افزایش تناسب اندام و بهبود تعادل گلوکز را افزایش می دهد. این اثر در زنان یافت نشد. پروتینین ترکیب گیاهی متعلق به گروه ایزوفلاون است
حبوبات سفید را در طب سنتی مصرف کنید

ماهیت لوبیای سفید در شرایط گرم و سرد متعادل است. لوبیای سفید غنی از طب سنتی است و همچنین در افزایش لیبیود موثر است. خونریزی قاعدگی برای کسانی که مشکلی دارند و به خوبی انجام نمی دهند، مثل مرغ، می تواند به آنها کمک کند تا سازماندهی شوند. این یک نوع دیورتیک است، مخصوصا برای افرادی که دارای مایعات سرطانی یا متوسط ​​هستند و اغلب به ادرار می کنند. منیزیم ملین و مولد و شیر و محرک نیروی جنسی.
معایب لوبیای سفید

به علت فقدان تحقیق دقیق در مورد اثرات عصارهی لوبیای سفید، در طولانی مدت، اطلاعات زیادی در مورد ایمنی این عصاره وجود ندارد. البته هشدارهایی وجود دارد که لوبیای سفید ممکن است عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، گاستریت و اسهال داشته باشد. مکمل های عصاره سفید لوبیا برای بارداری، شیردهی زنان، کودکان و افراد مبتلا به بیماری های خاص آزمایش نشده اند. بنابراین اگر تصمیم به استفاده از این محصول دارید، با پزشک خود مشورت کنید.
سالاد لوبیا سفید

سالاد لوبیا سفید به راحتی و در کمتر از 15 دقیقه آماده می شود، اگر قبلا لوبیای سفید را تهیه کرده اید یا آن را کنسرو کرده اید. این سالاد یک وعده غذایی گیاهی است. این مقدار برای 8 نفر کافی است. مواد اولیه سالاد دانه های لوبیا سفید تازه جعفری پاستا ½ فنجان روغن زیتون ¼ فنجان آب لیمو تازه 2 قاشق غذا خوری شیرین خرد شده 1 ساقه (1/3 فنجان) لوبیای سفید پخته 450 گرم نمک و فلفل سیاه به حد لازم لوبیا سفید روش: لوبیای سفید مخلوط شده و پخته شده، جعفری تازه و خرد شده و گلدان به یک کاسه بزرگ اضافه شده است. سالاد را با روغن زیتون، آب لیمو تازه و نمک و فلفل میل کنید.
لبهای سفید و تنظیم ضربان قلب

یکی دیگر از خصوصیات لوبیای سفید این است که می تواند فشار خون و ضربان قلب را به دلیل حضور پتاسیم و سدیم و تعادل این دو عنصر در بدن تنظیم کند. چای سفید دارای مقدار زیادی از منگنز و مس است که منجر به تجزیه رادیکال های آزاد در بدن می شود و از سرطان جلوگیری می کند.
دانستن لوبیا سبز

لوبیا سبز با نام علمی: Phaseolus vulgaris یک گیاه خانواده Baḵlāyān است که کالری بسیار کم و چربی اشباع ندارد. لوبیا سبز منبع خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی هستند. لوبیا سبز دارای محتوای بسیار کم کالری نسبت به لوبیای خشک است، بنابراین فقط 30 کالری در هر 100 گرم است، در حالی که 100 گرم لوبیای قرمز و سفید 340 کالری است و لوبیا سفید دارای 130 کالری می باشد. قابل توجه است که لوبیا سبز و انواع دیگر لوبیا از لوبیا هستند و در سبزیجات گنجانده نشده اند چرا که سبزیجات به عنوان گیاهان یک ساله نامگذاری می شوند. لوبیا سبز را در یخچال نگهداری کنید اگر آنها در کیسه در ظرف 3 تا 4 روز قرار نداشته باشند و در یخچال فریزر در یک کیسه ی فریزر به مدت 1 تا 6 ماه جارو می شوند. انجماد درازمدت می تواند به میزان کم ویتامین C و مقدار اسید فولیک آن را کاهش دهد و طعم و مزه را ناخوشایند سازد. بهترین روش برای پختن لوبیا سبز این است که آن را بخورید. لوبیا پلو و لوبیا کوکو غذاهای محبوب هستند که می توانند با لوبیا سبز ساخته شوند.
مزایای لوبیا سبز

لوبیا سبز بسیار مهم است زیرا ویتامین K برای ایجاد استخوان های قوی است. ویتامین K1 پروتئین استئوکالسین را فعال می کند (پروتئین مهم و غیر کلاژن در استخوان). لوبیا سبز برای بیماران مبتلا به دیابت و بیماران مبتلا به گرفتگی عروق مفید است. لوبیا سبز یک منبع غنی از ویتامین A (بتا کاروتن) و همچنین ویتامین C هستند. این دو ماده مغذی آنتی اکسیدان های مهم هستند که به کاهش رادیکال های آزاد در بدن کمک می کنند. لوبیا سبز یک منبع غنی از ویتامین C، ویتامین K، منگنز، ویتامین A، فیبر، پتاسیم، فولات، آهن، منیزیم، ویتامین B1، مس، کلسیم، فسفر، پروتئین، امگا 3 و نیاسین است. منیزیم و پتاسیم با هم، به کاهش فشار خون کمک می کنند. همچنین فیبر موجود در سبزیجات سبز باعث کاهش فشار خون می شود. لوبیا سبز از سرطان کولون جلوگیری می کند. محافظت از ویتامین C و بتا کاروتن در این سلول های روده از تخریب رادیکال های آزاد است. فولاد در لوبیا سبز از تخریب DNA و تغییرات در سلول های روده جلوگیری می کند. لوبیا سبز در کاهش خطر ابتلا به حملات میگرنی به دلیل ویتامین ریبوفلاوین بسیار موثر است. لوبیا سبز منبع آهن هستند و کم کالری هستند و در مقایسه با گوشت قرمز، یکی از مهمترین منابع عرضه آهن، همراه با عرضه آهن نیست. [2]

  • حمزه مولایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی